dilluns, 28 de novembre del 2011

derrota devant el Getafe

En Thiago malgrat la derrota del seu equip va juga  be i va deixar detalls de calitat, però tampoc va ser un gran partit ni per ell ni per l'equip perque van perdre 1-0 contra el Getafe.Va sortir de titular ,va jugar de volant esquerra que es una posició del mig del camp però adelantada.
Be doncs, ja us he parlat del partit de aquest disabte .En el proxim partit contre el Rayo Vallecano us informare de sobre  de l'ho que a jugat en Thiago i com li a anat el partit.

2 comentaris:

  1. Eduard, la presentació del teu blog m'agrada perquè s'enten molt.
    El teu projecte de recerca em sembla interessant ja que és molt complicat des del meu punt de vista.
    Quan fagis la teva exposició espero veure les teves botes acabades i que siguin guapes

    ResponElimina
  2. Eduard, esperu vure més de tu, es a dir del teu bloc, amb sinceritat. M'agrada el teu treball de recerca, i aveure si em sorprens amb el teu projecte creatiu.

    ResponElimina